צרו קשר
המלון הסקוטי בירושלים
המלון הסקוטי בירושלים
המלון הסקוטי בירושלים
מאתרי האירועים האקסקלוסיביים בישראל
על ראש גבעת התנ"ך בירושלים ניצב אחד מהמבנים המרשימים בעיר, המלון הסקוטי ירושלים. המבנה נבנה בראשית המאה -20 ושימש את גנרל אלנבי בימי המנדט הבריטי ששלט בישראל עד קום המדינה.

המבנה הנראה כטירה עתיקה נחשב לאחד מאתרי האירועים האקסקלוסיביים בישראל. מספר התאריכים במקום מוגבל, צרו קשר לשריון תאריך.

ממרפסת הנוף נשקפת פנורמה עוצרת נשימה של חומות העיר העתיקה, ממגדל דוד ומדבר יהודה מצד אחד וימין משה ומלון קינג דייויד מהצד השני. 

בתוך המלון נמצא החדר ההיסטורי של גנרל אלנבי ששמר על עיצובו המקורי, כולל אח העצים, הפסנתר והסלון האנגלי. באולם אלנבי עורכים אירועי חורף קטנים ויוקרתיים ובאירועי חוץ משמש החדר כלאונג' או איזור ישיבה פנימי נוסף. 

מצידו של הבניין תלכו בשביל מוקף צמחיית נוי ופרחים אל הגן האנגלי שמאחור ובמרכזו מזרקת המים המוקפת בערוגות עצים ופרחים.
מכיל עד 350 אורחים
מיקום: דוד רמז 1, ירושלים
טלפון: 02-6719602
[email protected]
מפת גוגל
נווטו אלינו עם ווייז
קראו המלצות
שריינו לכם מקום
מאפיינים נוספים
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
חתונה
חלל פנימי ממוזג
בר מצווה
איזור פתוח
הוספת המלצה
9
1
|
חתונה במלון הסקוטי 24.9.17
טובית ושמוליק
|
ירושלים
צוות קייטרינג סזאן ובמיוחד ריבי הילה ואייל! חיפשנו מקום מיוחד לערוך בו את ברית נישואינו ...התאהבנו ב מלון הסקוטי ממבט ראשון ! בחרנו בכם קייטרינג סזאן לארגן לנו את השאר ... נפגשנו עם ריבי שליוותה אותנו בנעם והיתה קשובה לכל בקשה קטנה כגדולה... קיבלנו מכם המלצות לספקים שונים וכל המלצה היתה בינגו... בערב הטעימות לא ידענו מה לבחור, הכל היה טעים ומוגש בצורה אסתטית. אלו היו ההכנות לקראת החתונה ואז הגיע היום המיוחד.... שהתחיל בקבלת פנים בגן האנגלי, תחנות אוכל ומלצרים מסתובבים עם מנות גורמה ושירות מקצועי. כאשר עברנו לארוחת הערב היתה זו פשוט הצלחה קולינרית. מגוון של מנות על מזנון מושקע ואסתטי היו חגיגה לחיך! השולחנות היו ערוכים בעצוב קלאסי והשלימו את הארוחה. במהלך מסיבת הריקודים הגיע תורם של המתוקים ...מבחר גדול ומרהיב עין, טעים מאוד והכל כשר ... אייל וריבי היו בשטח משעות הצהריים המוקדמות ודאגו לכל פרט מה שהפך את החתונה למושלמת! תודה מיוחדת ל סובחי-רב מלצרים , שלא נח לרגע ודאג שכל אורח יקבל את מבוקשו !! למחרת בבוקר הזמנו ארוחת בוקר מקייטרינג סזאן, קיבלנו מגשים עם מגוון של מנות אשר הפכו את ארוחת הבוקר למיוחדת ושווה ביותר. האורחים לא מפסיקים להחמיא והגדירו את האירוע שלנו ...״החתונה הכי שווה״ ״האוכל הכי טעים״ ״המקום הכי מיוחד״ ״הכל היה מושלם״.... אנחנו נהנו מכל רגע ! ביחד הצלחתם להפיק לנו אירוע מוקפד וקלאסי עם דגש על כל פרט והפכתם אותו לאירוע שנחקק בזכרון! תודה רבה טובית ושמוליק 24.9.2017 💐🍷❤
2
|
בר מצוה לילדי טמפל בית שלום בארה"ב, 17.6.17
רחל נגו מחברת ישראם
|
ירושלים
היי הילה, היה מקסים אתמול בערב וגם שהאוכל היה מעולה! תודה רבה!
3
|
חתונה במלון הסקוטי, 2.6.17
שי וליאור
|
ירושלים
הי הילה, עכשיו כשהכול נגמר (בשבילנו, אצלכם אני מניחה שהטירוף ממשיך), אנחנו רוצים להתחיל ולומר המון המון תודה! היה לנו אירוע פשוט מעולה. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום, על האוכל, על האלכוהול. אני יודעת שתמיד נותנים מחמאות לחתן ולכלה, אבל המחמאות האלו באו גם מאנשים שלא היית מצפה שיתנו אותן- וזה באמת מרגיש אמיתי:) באמת שעשיתם עבודה נהדרת ואנחנו מאוד מעריכים ומודים לכם על כך. שוב הרבה הרבה תודה- ארגנתם עבורנו אירוע מיוחד ומרגש, ואנחנו מאוד שמחים על הבחירה שלנו.
4
|
החתונה של טל ואבירם 7.7.17
טל סרי ואבירם לוי
|
זה המקום והזמן להודות ולפרגן לאייל ולאסף על אירגון החתונה של בננו אבירם עם בח"יל טל, שהתקיימה במלון הסקוטי ב 7.7.17 חתונת צהריים.
האירוע היה מושלם, מרגש ביותר ,טעים וכל פרט מהקטן לגדול זכו לתשומת לב מיקצועית.
תודה רבה על כל המאמץ שהשקעתם והיותכם חלק בלתי ניפרד מהצלחת החתונה, האירוע המאוד מרגש בשבילנו ההורים. שתיזכו להמשיך ולשמח
ורד ויוסי לוי
5
|
חתונה במלון הסקוטי 8.6.17
ענבר בראל וניצן קדר
|
ירושלים
אסף, יא נשמה! קודם כל היה כיף להכיר ולעבוד איתך. כל התהליך היה נינוח והכל עמד בצורה מדהימה. באמת היה בדיוק בדיוק מה שרצינו. אנשים גם התלהבו בטירוף והיתה אווירה קסומה. אני כ"כ שמחה על הבחירה! אז תודה שעשית שכל זה יקרה! אחלה יום. המון תודה. ככה בדיוק רצינו ודימינו. הכל היה מעולה. נהיננו בטירוף. תודה. שבת של שלום.
הצג את כל ההמלצות
6
|
חתונה במלון הסקוטי 2.5.2017
נגה ויותם בן משה
|
ירושלים
החתונה של נגה ויותם - המלון הסקוטי 2.5.2017
לצוות "סזאן אירועים", אסף, ריבי ואסף בשמחה ובהתרגשות כבר כמה רגעים אחרי, אנחנו רוצים להודות לכם על ארגון מופתי, רגיש, נינוח ומחבק של חתונת נגה ויותם ביום העצמאות תשע"ז – 2.5.17.
החוויה נמדדת בהפיכתה לגדולה מסך חלקיה, ולכם, שערכתם עבורנו את חלל הכלולות במלון הסקוטי, שבחרתם יחד אתנו, מה יראו כשיגיעו, מה יחושו כשיפרשו את המפית, מה יישאר מטעמי היין, הארוחה וקינוחיה. מגיעות המחמאות.
7
|
יום הולדת במלון הסקוטי 30.6.17
תמי לבנשוס
|
ירושלים
הילה, האירוע היה מוווווושלם❤❤❤ תודה רבה. מסרתי את מספר הטלפון שלך להרבה אנשים שביקשו 😁 שוב תודה גדולה💐
8
|
חתונה במלון הסקוטי 2.9.16
דפנה גולדשמיט ורון כהן
|
ירושלים
יום שני, אחר הצהריים. עושה רושם שרק עכשיו מתחילה לרדת החמרמורת, אבל האופוריה עודנה איתנו. עד עכשיו התקשינו מאוד להוציא מילים מהפה, ובטח לכתוב אותן. הוגשמה לנו חתונה שהייתה הפנטזיה שלנו. עשר שעות של טירוף , שבקלות היו ממשיכות גם לעשרים אם משטרת ירושלים לא הייתה עושה את עבודתה… תודה למשפחת סזאן - אסף, הילה אייל ונעם - על האוכל המושלם, ההגשה הבלתי מתפשרת והניהול יוצא הדופן. לא הייתה בקשה מטורפת אחת שלא נענתה בחיוך ובחיוב. אוהבים המון ויאללהפועל ❤️
9
|
בר מצווה במלון הסקוטי, 11.7.16
שחר בר און
|
ניו יורק
בקר טוב אסף. המון תודות על אתמול בערב. נהנינו מהכל. האוכל היה מצוין, השרות מצוין, אפילו מזג האוויר שיתף פעולה והיה נעים. תודה, תודה תודה.
תמונות מהמקום
למקום הקודם לכל המקומות למקום הבא
תודה על פנייתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נציג יחזור אליכם בקרוב.